Daar is deesdae ‘n sarsie sportnutse, wat ’n meer sportiewe flair en ‘n sexy voorkoms het . In der waarheid is ‘n meer akkurate beskrywing vir dié nis-rygoed dat dit ’n eintlik net ‘n luikrug is wat ’n goeie dosis steroïede ingejaag is. Met ander woorde hulle lyk frisser en sit bietjie hoër op die pad as ‘n standaard luikrug. Maar dit is nie kritiek nie, want die tipe sportnutse laat nogal die koppe draai en het ‘n sportiewe gevoel.
Een van dié kandidate, wat ons onlangs toetsbestuur het, is Hyundai se Kona (die die 1,6 TGDI N-Line DGT-model) en dit is ’n direkte mededinger vir die Volkswagen T-Roc en Audi Q2.
Die Kona het oorspronklik in 2019 sy verskyning plaaslik gemaak, en ‘n nuwe generasie is in 2021 bekend gestel. Dit is ook een van Hyundai se ses sportnutse wat plaaslike te koop is – die ander modelle is die Venue, Creta, Tucson, Santa Fé en Palisade. Maar anders as sy sibbe, is die Kona nie noodwendig op families, wat ‘n alledaagse, praktiese voertuig soek, gemik nie.
Die Kona is eerder daardie familielid wat ‘n stralejakker-lewe volg en pragtige foto’s daarvan op Instagram deel. Dit het ’n windmaker voorkoms en sal waarskynlik meer aanklank vind by jonger, dinamiese mense.
‘n Ander groot pluspunt is die Kona se binneruim, wat gehalte afwerking het en ook met ’n klomp luukshede spog. Omdat die Kona nie juis op families gemik is nie, is die bagasieruim nie van die grootstes nie.
Die binneruim is gemaklik en van die kenmerke sluit in ’n goeie klankstelsel, klimaat- en spoedbeheer Apple CarPlay en Android Auto, ʼn draadlose laaimatjie vir jou selfoon ,outomatiese ligte en ruitveërs en leersitplekke.
Hyundai het ook gesorg dat die Konka ’n hoë veiligheidspesifikasievlak het buiten die gewone pakket van lugsakke en ABS-remme het dit ook allerhande moderne hulpmiddels soos aanpasbare spoedkontrole, baanhulp, kruisverkeerswaarskuwing en blindekolwaarskuwingstelsel. ’n Ander indrukwekkende kenmerk is slim-kinderslotte op die agterdeure, wat sal keer dat iemand die deur oopmaak as daar daar verkeer van agter kom.
Onder ons toetsmodel se enjinkap was ’n turboaangejaagde 1,6 viersilinder-petrolenjin. En die woema wat dié enjin bied, pas py die Kona se windtie-voorkoms! Dit bult omtrent sy spiere en kraglewering is 146 kW en 265 Nm-wringkrag, wat die Kona in staat stel om 0-100 km/h in 7,7 sekondes kaf te draf.
Op die pad stel die Kona glad nie teleur nie en is ritgehalte goed, terwyl dit blitsig voel sonder om onverantwoordelik oor te kom.
Hyundai is een van die mees betroubare vervaardigers in Suid-Afrika en hul modelle se gewildheid ken geen keer nie. As jy in die mark is vir ‘n goeie, maar byderwetse, voertuig wat nie verdwyn tussen die massas nie, behoort die Kona op jou inkopielys te wees.
Pryse vir die Kona begin by R464 500.
– Wilmer Müller & Herman Lensing